Thursday, July 21, 2011

OH!!!! HANDSOME GUYS

Salam,

altANNUAR ZAIN... siapa tk kenal dgn penyanyi lelaki popular yg handsome dan bersuara lunak dgn lagu2 yg meruntun jiwa wanita seperti mama.... Mama mmg meminati Anuar Zain.... tentu anda pun meminatinya kan.... Tapi pelik sampai skang annuar zain belum berkahwin lagi..... org yg sehandsome dan macho yg annuar zain takkan ler tk ada girlfriend kannnnn.. mustahil ler.... tp itu lah hakikatnya mmg anuar zain tak ada girlfriend.... kalu ler mama masih solo, mahu mama offer diri jd GF dia.. huhuu gurau ajer.... tahu hubby mama, mahu kena cekik...muhahahaaa

So semalam mama terbaca kisah anuar zain nie.... rupanya si anuar zain pernah putus cinta... patut ler tk kawin2 lg rupanya frust menongeng ditinggalkan kekasih hati... nie petikan yg mama amek dari blog ohbulan.com
-----------------

"Namun, entah mengapa, pada malam Jumaat lalu Anuar Zain begitu terbuka untuk menceritakan kisah peribadi tentang cintanya yang terputus di pertengahan jalan.

"Saya pernah menjalinkan hubungan dengan seorang gadis sekitar tahun 2000. Ketika itu saya berusia 25 tahun manakala dia pula 19 tahun. Semuanya berjalan dengan baik sehinggakan dia sendiri menyuarakan kesediaannya untuk menjadi isteri saya.

"Tetapi, ketika itu saya belum bersedia kerana karier baru bermula. Dia faham dan tidak kisah untuk menunggu saya sehingga usianya mencecah 25 tahun.

"Namun akhirnya, dia meninggalkan saya dan berkahwin dengan orang lain. Sesungguhnya ia sesuatu yang cukup menyedihkan saya," kata Anuar sebelum menyampaikan lagu Kembalilah Kasih yang merupakan kisah sebenar pengalaman cintanya itu.
--------------------------


Jom kita hayati lirik lagu Kembalilah Kasih

Sendirianku di halaman
Bulan dan bintang menyaksikan
Perpisahan dua insan
Tiada rela

Diabadikan bunga merah
Menjadi lambang perpisahan
Percintaan dua insan
Tiada tara

( korus )
Kini... hilang dari pandangan
Jernih berkaca
Sayu kedengaran suaramu ( 2X )
Sayu... suaramu...

( bridge )
Kembalilah kekasih
Kembali segera
Hilangkan kerinduan
Yang masih melanda
Kudambakan bisikan asmara
Kasihmu penuh makna
Ku yakin bunga cinta
Pasti mekar semula

Byeeeee 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JUST CLICK ME!!!