Friday, January 20, 2012

PANAS!! Rita Rudaini Terima Surat Tuntutan dari Aidil...

Salam.. hari nie mama punya post mengenai artis ajer ler...
almaklum ler malas bebenor nk kuar lunch...
lagipun mmg mama skang nie dh tk kuar lunch dh...
setiap hari isnin-khamis, mama pie gym during lunch time
dan friday... mama sibuk membaca paper, blog2 hiburan
sambil2 tu ceduk sket gosip2 panas dr blog2 tersebut
dan paste kt sini tuk dikongsikan bersama....
harap anda enjoiceeeeeee
 --------------------------------------------
Credit to MD

Rita Rudaini Terima Surat 'Tak Masuk Akal' Daripada Suami
..

 Nampak gaya seminggu kebelakangan ni adalah 'minggu Rita Rudaini & famili'. Mula-mula kisah  kontroversi perang dingin dengan adik ipar - Zaquan Adha. Kemudian suaminya pula dikatakan lari dari rumah. Semalam, dilaporkan Rita menerima sepucuk surat yang betul-betul memeranjatkan ibu anak dua ni.

Enggan mendedahkan apakah kandungan sebenar surat tersebut. Namun yang pasti surat yang yang kononnya kiriman dari peguam suaminya Aidil Zafuan, disifatkan sebagai 'tak masuk akal', berikutan tuntutan yang dibuat oleh bintang bola sepak kebangsaan itu. 

Surat tersebut sampai ke tangan Rita setelah diberikan oleh pengawal keselamatan di kediamannya di Damansara pagi semalam. Ketika itu dia hendak keluar rumah untuk ke lokasi penggambaran sebuah telefilem terbitan Grand Brilliance Sdn.

Surat itu kini di serahkan kepada peguamnya untuk diteliti terlebih dahulu. Peguamnya sedang memikirkan bentuk tindakan yang hendak diambil sebelum satu-satu kenyataan boleh dibuat Rita kepada pihak media.

Kata Rita, seandainya ada yang tidak kena, kenapa tidak dibawa berbincang untuk mencari penyelesaian. Sedangkan ini bukan bukan pertama kali dia dan suaminya mempunyai masalah. Sebelum ini hubungan mereka pernah dingin bagaimanapun dalam tempoh lapan bulan lalu, mereka berjaya menjernihkan kekeruhan dalam rumah tangga.

Sehingga kini Aidil Zafuan tidak pernah pulang sejak meninggalkan rumah lebih seminggu lalu. Rita hanya mengetahui suaminya keluar dari rumah menerusi SMS yang dikirim oleh Aidil. Ketika itu dia dan anak-anaknya, Airit Rayyan Rizqin (3 tahun) dan Airit Rafqa Arjuna (9 bulan) baru balik dari Kangar, Perlis (pada 10 Januari lalu).

Beberapa hari kemudian Rita diberitahu oleh pembantu rumahnya bahwa, adik kembar Aidil iaitu Zaquan Adha bersama isterinya pelakon, Ayu Raudhah, yang 'membawa lari' suaminya.

Apapun, jelas Rita lagi, Aidil masih suaminya. Dan mereka tidak bercerai pun. Seandainya Aidil rindukan anak-anak, dia boleh pulang ke rumah pada bila-bila masa.


*ps: harap2 hubungan rita dan suami kembali terjalin...jgn terlalu ikutkan perasaan.. ingat masa depan anak2..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JUST CLICK ME!!!