Friday, February 15, 2013

Masih Aku Cinta

Salam...
rasanya senantero dh tau krisis hubungan percintaan Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad yg dihalang oleh ND Lala bapa kepada Shila Amzah... huhu

 

Mama tk mau komen apa2 sgt.... yg pasti mama pun kesian dgn depa berdua nie... mama minat dg Shila Amzah dan juga Sharnaaz (coz hensem kan.. huhu)... tp mama kurang berkenan dgn sikap Sharnaaz...kerterbukaan or sifat berterus terangnya memakan dirinya sendiri....ouhhhhh



So atas kesedihan yg dialami olehnya, Shila telah membuat lagu khas buat cinta hatinya yg pernah bertahta dijiwanya suatu ketika dulu... liriknya sggh menyentuh kalbu... mama hampir menistiskan airmata.... tp mama tabik ler sbb Shila begitu kuat dan tabah menempuh dugaan dr Yang Maha ESA...



In Sha Allah... ada hikmah dan ganjaran yg akan diterima... siapa tahu kan... jom kita layan lagu nie..mama ada kepilkan sekali liriknya...nk drg blh pie ker SINI

Masih Aku Cinta (Shila Amzah)
Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Cara mu,memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada

Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JUST CLICK ME!!!