Friday, July 13, 2012

Menarik Mggu Ni!!!

Apa cerita menarik spjg mggu nie... lama bebenor mama tk singgah blog2 hiburan yg mama suka baca...jom kita tgk apa yg menarik!!!

Lisa Surihani sakit mata, cuti 2 mggu.... MStar

Pelakon Lisa Surihani terpaksa bercuti daripada berlakon selama dua minggu gara-gara mengalami viral conjunctivitis iaitu sejenis penyakit mata yang disebabkan oleh virus.
Lisa berkata, masalah itu berpunca daripada suaminya, Yusry Abdul Halim yang dijangkiti penyakit berkenaan pada hujung Jun lalu sehingga mengambil masa selama tiga minggu untuk pulih.
“Lisa menghidap penyakit itu berpunca daripada Yusry. Disebabkan dia alah kepada ubat, dia hanya pulih selepas tiga minggu. Selepas itu, penyakit tersebut merebak pula kepada Lisa.

AC Mizal ajak Abby Abadi Berdebat.... OH Bulan
 
AC Mizal di laman Twitternya berkata, “Saya mewakili anak anak POLIS MALAYSIA mencabar @abby_abadi112 berdebat secara terbuka atas kutukan beliau terhadap PDRM!”

Fauzi Nawawi Ke Mekah .... MStar

Fauzi yang akan berangkat ke Tanah Suci itu pada malam Jumaat (malam ini) juga meminta semua pihak yang mungkin pernah berkecil hati dengannya agar dapat memaafkan segala kesilapan yang berlaku tanpa disedari.

Anita Sarawak Bertudung?... Rotikaya

Anita Sarawak di’lihat oleh beberapa orang peminat memakai jubah & bertudung ketika berada di sebuah pusat membeli belah di Texas, Amerika Syarikat baru baru ini.
Laporan akhbar itu turut menyebut yang Anita Sarawak di’lihat berjalan seorang diri tanpa di’temani oleh suami’nya Mahathir Abdullah yang mungkin bekerja ketika itu.

so.. ok.. mama nk pie sogo members days nie.. jumpa lain kali yea.. tadaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JUST CLICK ME!!!