Thursday, September 29, 2011

HONEYMOON!!!

Bestnya kalu dpt bulan madu skali lagi... muhaaaaa
mama dulu honeymoon kt Tasik Raban, Lenggong ajer... lepas tu baru pie kuching sarawak...
teringin plak nk pie honeymoon skali lg... tkpun menghabiskan masa berdua bersama hubby tanpa anak2.... mesti syok kan.. hehehehhe

bagi bakal pengantin yg sdg mencari tmpt menarik tuk honeymoon boleh ler pie ke sini... tempat yg tenang dan damai ajer.. huhu

credit to Pesona Pengantin...

Destinasi indah, sukar diungkapkan dengan kata-kata.

Langkah tersusun menuju ke destinasi bulan madu yang menjanjikan ketenangan dari kesibukan kota. Golden Palm Tree Resort & Spa pastinya tidak akan mengecewakan percutian bulan madu anda. Dari pandangan jauh sebelum menjejakkan kaki destinasi, hati terpegun dan membuak-buak ingin terus mendekati lokasi percutian ini. Jatuh cinta pandangan pertama hanya itu yang mampu diungkapkan setelah merasai sendiri keindahan di tempat percutian ini. Resort ini dibina terapung di atas permukaan air merupakan resort bertaraf lima bintang yang mempunyai hampir 400 jenis villa.

Di sini anda boleh menikmati aktiviti sukan air bersama orang tersayang. Rehatkan minda, cergaskan badan di pusat rekreasi dan hilangkan tekanan di SPA yang disediakan. Resort yang terletak lebih kurang 25 minit perjalanan dari Kuala Lumpur International Airport pastinya menanti kehadiran pasangan bahagia menyematkan kenangan manis saat berbulan madu.

Anda tidak akan menoleh ke belakang lagi setelah menikmati sesuatu yang berbeza di lokasi ini. Suasana malam yang sungguh menenangkan. Kedengaran deruan ombak memukul pantai sambil menikmati hidangan yang disediakan. Anda boleh memilih cita rasa sendiri di Restoran Perahu, Stimbot, Bila Bila, Hai Sang Lou, Buloh Bar, Sepoi-sepoi Cafe dan Selat Bar. Memilih suasana romantik ketika makan malam atau menikmatinya sambil dihiburkan dengan persembahan yang tersedia.






SELAMAT BERHONEYMOON... MUHAAAA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

JUST CLICK ME!!!