Salam,
Tentu ada yg terkejut dgn entri mama pagi nie.... mana tknya... dari kul 9am until now, mama still hangging the telephone tuk tggu customer services diorg angkat call mama nie.... geramnya.... tensionnya...
Mama cukup benci kalu bos kata nk tukar flight ker, nk cancel ticket ker sbb nk kena call diorg guna tol free tu... lepas tu tiap2 kali call mesti kata kena tggu.. lepas tu waiting list plak number shingga 30 org ke atas plak tu... minit plak dlm 80 minit.. giler ker apa? Apa.. staff diorg nie cuma 2/3 org ker.... smpai waiting list call cecah pulu2 tu... ramai sggh yea pepagi buta org dh call... erkkk geram nie...
Masalahnya mama dh call depa smlm tuk tukar flight... lepas tu dh clearkan apa2 yg penting, depa kata nanti depa kasi e-ticket... tggu punya tggu hgga nk habis waktu keje, email dari depa tk terima2... mama call lagi.. dan seperti biasa kena tggu lg.. kena gak ler dlm 40 minit... sabar... mama sabar.. sbb kerja punya... ada rasa nk maki dh depa nie... tp bawak2 mengucap bulan posa nie kan...
lepas dh dpt cakap dgn depa tu, depa janji ler akan kasi e-ticket selewat2nya petang smlm gak ler... mama tggu punya tggu tk ada2.. smpi ler pagi nie.. masih tk nampak bayang e-ticket tu... apa lg mama pun call ler hotline depa tu... bayangkan dari kul 9..hingga mama sedang menulis nie.. mama masih tk dpt cakap dgn depa... tensionnya....nie dh lebih dr 80 minit nie...mana pegi customer service depa nie? Mama dh nk naik hantu nie.... bos duk sibuk tanya e-ticket tu... sbb hari nie kan jumaat, then flight tu ari isnin... giler gaban mama bengang nie... ada kan mama suruh depa wat shhg mama dpt baru mama letak telefon.. kalu tk mama sanggup tggu depa siapkan permintaan mama tu tk kira ler kena 2 jam-3jam......yg penting objektif mama tuk dpt e-ticket akan tercapai..
Haaaa... dh kul 1010am.. baru ler mama dpt cakap dgn depa nie... ok... nanti kita jumpa lagi.. nk concentrate ckp dgn diaorng nie... daaaa
No comments:
Post a Comment